Connect
To Top

Asics lanceert: It’s A Big World. Go Run It.

Nieuwe Asics-commercial moet lopers van alle leeftijden en niveau inspireren om grenzen te verleggen en nieuwe gebieden te ontdekken.

Asics heeft vandaag haar nieuwe mondiale running reclamecampagne gelanceerd. En zoals het een merk van dergelijke status betaamt is het groots aangepakt. Opgenomen in Nieuw-Zeeland, komen letterlijk honderden lopers in de commercial samen, onder hen een aantal door Asics gesponserde atleten waaronder: 100 en 400 meter hordeloper Queen Harrison, wereldkampioen triatlon Gwen Jorgensen en trailrunners Sissi Cussot en Genis Zapater.

Katsumi Kato, marketingbaas bij Asics: “Onze nieuwe advertentiecampagne betekent voor ons een grote stap in het communiceren van het merk ASICS op wereldniveau. Het zet ASICS neer als vooraanstaand hardloopmerk dat sporters van alle leeftijden en met allerlei mogelijkheden inspireert en helpt hardlopen in al haar vormen te ervaren. Wij zijn van mening dat ‘It’s a big World. Go run it.’ allerlei soorten hardlopers zal aanspreken en de sport toch leuk en toegankelijk houdt.”

Bekijk de commercial hieronder, geen video te zien? Check ‘m op YouTube.com.

De commercial zal tijdens grote sportevent worden uitgezonden.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

More in Koffiepraat

Runner's High maakt gebruik van cookies. Door de site te gebruiken, ga je hiermee akkoord. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten