

Asics heeft vandaag haar nieuwe mondiale running reclamecampagne gelanceerd. En zoals het een merk van dergelijke status betaamt is het groots aangepakt. Opgenomen in Nieuw-Zeeland, komen letterlijk honderden lopers in de commercial samen, onder hen een aantal door Asics gesponserde atleten waaronder: 100 en 400 meter hordeloper Queen Harrison, wereldkampioen triatlon Gwen Jorgensen en trailrunners Sissi Cussot en Genis Zapater.
Katsumi Kato, marketingbaas bij Asics: “Onze nieuwe advertentiecampagne betekent voor ons een grote stap in het communiceren van het merk ASICS op wereldniveau. Het zet ASICS neer als vooraanstaand hardloopmerk dat sporters van alle leeftijden en met allerlei mogelijkheden inspireert en helpt hardlopen in al haar vormen te ervaren. Wij zijn van mening dat ‘It’s a big World. Go run it.’ allerlei soorten hardlopers zal aanspreken en de sport toch leuk en toegankelijk houdt.”
Bekijk de commercial hieronder, geen video te zien? Check ‘m op YouTube.com.
De commercial zal tijdens grote sportevent worden uitgezonden.