

Strava, Runkeeper, Nike+ en Runtastic. Het is slechts een greep uit het aantal trainingsplatformen waar je tegenwoordig uit kan kiezen. Een account aanmaken is in de meeste gevallen met een druk op de knop geregeld, maar wat als je er van af wilt?
Wij zochten het voor je uit!
In de afgelopen weken lieten we zien hoe je in een aantal stappen een Endomondo, Runkeeper en Strava account kon verwijderen, in dit artikel gaan we aan de slag met Runtatsic.
Je Nike+ account verwijderen
Stap 1: inloggen om je Nikeplus-account te verwijderen kan op twee manieren, direct via nikeplus.com of via de webshop nike.com. Onderstaand een uitleg van beide manieren.
Nikeplus.com
Log je in via nikeplus.com dan zit je direct in de juiste omgeving. Klik op de homepage rechts bovenin op de tekstlink [log in].
Nike.com
Inloggen via nike.com kan ook, maar zorgt voor wat extra kliks. Klik op de homepage op de tekstlink [lid worden / Aanmelden]. Een pop-up verschijnt, vul hier e-mailadres en wachtwoord in. Nadat je bent ingelogd, klik je links bovenin het scherm op de tekstlink [Nike+].
Stap 2: als je bent ingelogd klik je rechts bovenin op profielfoto. Er verschijnt een menu, klik op de tekstlink [account settings].
Stap 3: Scroll op de account setting pagina helemaal naar beneden en klik op de button [Deactivate Account].
Stap 4: Nadat je op de knop [deactivate account] hebt geklikt verschijnt er een pop-up. Nike wil natuurlijk niet dat je je account opzegt dus worden in deze pop-up de voordelen van een account opgesomd. Vergeet niet dat je Nike+ account ook je nike.com account is waarmee je bestellingen kan doen in de webshop. Je Nikeplus-account verwijderen betekent dus dat je je webshopaccount verwijdert en daarmee ook de bestelgeschiedenis in de webshop.
Twijfel je niet? Vink dan het veld [Yes, I want to deactivate my account] aan en klik op de knop [deactivate account]. Je krijgt hierna geen melding meer en wordt doorverwijzen naar de homepage van nike.com.
And that’s it!
Je Nike+ account verwijderen is relatief eenvoudig, je moet alleen even weten waar je moet zoeken. Het proces is enigszins vergelijkbaar met Strava en Runtastic, deze trainingsplatformen maken het verwijderen van een account ook niet heel erg ingewikkeld. Endomondo en Runkeeper daarentegen waren wat ingewikkelder.
Heb je vragen over deze tutorial? Stel ze door te reageren op dit artikel. Je kan ons ook bereiken op Twitter of Facebook.
Facilitator
dec 13, 2020 at 14:34
exuding
Vermont
dec 7, 2020 at 13:08
empowering
teal
nov 14, 2020 at 15:41
Executive
Montana
nov 10, 2020 at 09:34
solid state
FTP
okt 17, 2020 at 18:29
compress
relationships
okt 11, 2020 at 14:57
blue
Tasty
sep 13, 2020 at 21:22
synergies
neural
aug 30, 2020 at 13:41
forecast
Fish
aug 6, 2020 at 06:12
utilisation
Polarised
jul 30, 2020 at 21:33
customer loyalty
Tim Baks
apr 3, 2016 at 09:36
Hi Cindy, wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met je nieuwe device. Wij hebben geen ervaring met de Nike+ Band en kunnen je daarom op technisch vlak niet assisteren. Mogelijk is er een optie om het device terug te zetten naar fabrieksinstellingen zodat je niks meer te maken hebt met oude gegevens en instellingen. Mogelijk is dit een oplossing. Gr. Tim – RH
Cindy
mrt 29, 2016 at 19:31
Hallo,
Ik heb net ook al een bericht gestuurd, maar ben er wat vergeten in te zetten.
Ik heb een Nike+ sportband via Marktplaats gekocht.
Er staat nog een account op, maar heb de vorige eigenaar gevraagd of ze die wil verwijderen.
Ik heb netjes Nike+ connect gedownload.
Alleen als ik het usb gedeelte uit mijn laptop haal, krijg ik hem niet aan.
Als hij aan mijn laptop zit, zegt hij wel dat de batterij vol is.
Wat moet ik hiermee doen?
MVG,
Cindy