Connect
To Top

Plank You; dé ultieme plank infographic

Moet ik nog beginnen over het belang van de plank? Waarom niet alleen de toppers, maar ook jij, ik en alle andere amateur hardlopers deze oefening minimaal 2 x per week moeten doen. Nee toch? Maar misschien wist je nog niet dat de plank ook een super veelzijdige oefening is. In dit artikel twaalf manieren om een plank te doen.

Moet ik nog beginnen over het belang van de plank? Waarom niet alleen de toppers, maar ook jij, ik en alle andere amateur hardlopers van Nederland en België deze oefening minimaal twee keer per week moeten doen. Nee toch? Maar misschien wist je nog niet dat de plank ook een super veelzijdige oefening is. Onderstaand twaalf variaties van de plank, gerangschikt van makkelijk tot en met intens. Don’t plank me, plank yourself.

Twaalf manieren om de plank uit te voeren

Kan je geen genoeg krijgen van infographics? Check dan dit overzicht.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe jouw reactie gegevens worden verwerkt.

More in Training

Runner's High maakt gebruik van cookies. Door de site te gebruiken, ga je hiermee akkoord. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten